9. januar 2011

Lenge siden....

Er alt for lenge siden jeg har oppdatert bloggen, men har vært opptatt med diverse, så jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å skrive her inne. Hadde besøk fra 20.desember til 4.januar, og da hadde jeg hvertfall ikke tid til å skrible her inne.


Jula har vært super flott, og vi har kost oss maksimalt hele familien. Ble tatt skammelig lite bilder i jula! Har forresten ikke pakket bort jula enda, men må vel ta det i morgen. Har liksom sett på det med litt ork, fordi jeg hadde tenkt å sortere all julepynten i år (skulle gjøre det i fjor også, men det ble ikke noe av...) ettersom jeg har 5 bananesker stappfull med julepynt, men jeg ender som regel opp med å bruke maks 1,5 eske med pynt. Så hva skal jeg med all pynten da? Er endel pynt som aldri kommer opp, men som bare ligger i eskene fordi det betyr noe spesielt. Ungene har egen pynt, men alt ligger sammen i et eneste stort virrvarr. Så da er det vel på sin plass å gi ungene hver sin eske med pynt, så har de også kontroll. Er like spennende hvert år når de skal lete etter strømpene sine. Eneste julepynten jeg virkelig har kontroll på, er juletrepynten! :)


Fikk forresten melding fra et par venninner som fikk henholdsvis kanel-likør og tennbriketter og fyrstikkeske i julegave, og begge satte veldig stor pris på gavene de hadde fått. Koselig melding å få :)

Lover å komme sterkere tilbake.

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar