9. januar 2011

Tennbriketter og fyrstikkesker

Som jeg skrev i forrige innlegg, så har jeg, slik som mange andre bloggere laget min egen versjon av tennbriketter. Tips fikk jeg fra Fossestua sin blogg, har ikke laget så mange enda. Men det blir laget flere uten tvil, for det er en flott gave å gi bort til hvilken som helst som har vedovn ;) Legger med et par bilder.

Begge delene er veldig enkel å lage, dette trenger du for å komme i gang:
  • Tennbriketter.
  • Fyrstikkesker, jeg har brukt 3 ulike størrelser. 
  • Gråpapir.
  • Bilder, jeg har funnet mine på nett. Samt kjøpt noen på panduro, nostalgiske bilder.
  • Tråd eller silkebånd.
  • Limstift eller dobbeltsidig tape.
  • En dose kreativitet ;)


Mye bedre å se på nå :)

Har redigert bildet i paint, og fikk dermed lagt inn min personlige tekst.

Camilla

1 kommentar:

  1. Det var jammen lurt,å pynte tennbrikkeboksen,for den er jammen ikke noe pen som den er!
    Du er en flink og kreativ dame!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett