6. desember 2010

Kreativiteten spirer

Etter en helgetur til Bodø, kombinert kjæreste/shoppetur, ble det en naturlig pause fra bloggen. Har hatt ei super helg i Bodø, og klarte å gjøre meg ferdig med julegavene!     Det er flere år siden jeg var så tidlig ferdig, og det kjennes ubeskrivelig herlig ut. Det kriblet i de kreative fingrene når jeg kom hjem, så jeg måtte lete frem hobbyutstyret, og gjorde meg klar til dyst. Fikk laget tre pakker med lys, etiketter til likørflasken, 2 fyrstikkesker og 1 bleiegavepakke.
Bleiegavepakken er en genialt å gi som nyfødtgave. Klær får de stort sett mer enn nok av, så hvorfor ikke satse på en litt mer original gave? På toppen av pakken har jeg lagt ”gulpekluter”, så det ble en skikkelig nyttig gave. Laget selvfølgelig kortet selv, synes det blir mer personlig slik. 

Pakken ble slik:

Maine Coon frøkna skulle selvfølgelig ligge oppå alle tingene mine!!
Hvorfor kjøpe dyre pakker med lys, når man kan lage de selv?
 






























Med oss hjem i bagasjen fikk vi som sagt med oss en god del julegaver, samt masse til oss selv. Det er jo ikke til å unngå når man bare helt tilfeldigvis ”ramler” innom Kremmerhuset og Panduro! Posen fra Kremmerhuset ble fylt med englevinger i ulike størrelser, god jul sjablong og 8 ruller med satengbånd. Var mye som fristet, men klarte å motstå denne gangen….Butikken Panduro har i Bodø er bare helt vanvittig bra! Kunne trasket rundt der i flere timer, og hadde lommeboka tillatt det hadde jeg handlet uhemmet. Også her klarte jeg å beherske meg (klapper meg selv på skuldra) men endte likevel opp med en ganske så stor pose med diverse nips. Det ble 3 ulike skrappe-ark, maling og 2 sinkhjerter. 

I morgen braker det løs igjen med oppussingen av soverommet, vi skal bli ferdige denne uka. Kan vel med hånda på hjertet si at jeg er møkk lei av å bo i et til tider stort kaos. Trøster meg med at alt blir så utrolig bra når det er ferdig!

Camilla

2 kommentarer:

  1. Hei Camilla :)
    Så fine de lyspakkene ble! Lur ide :)
    Glemte jo sist å si at jeg synes headeren din var kjemepfin :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig tilbakemelding Lise :) Lyspakkene er lette og lage, og koster betraktelig mindre enn det du får kjøpt dem for på nettet.

    SvarSlett