2. desember 2010


Da har jeg også beveget meg inn i blogg-verdnen! 

Er vel uten tvil helt hekta på å lese andre sine blogger, og mange gir meg flott inspirasjon. Til tider kanskje litt for mye, for av og til føler jeg at det bobler over av kreativitet i hodet. Får ikke utløp for alt det jeg skulle ønske jeg kunne tatt meg tid til å gjøre, må nesten få huset i skikkelig stand før jeg hiver meg i kast med noen store prosjekter.

Har vel rettere sagt ikke samvittighet til å sette meg ned med hobbyer, ihvertfall ikke når huset bortimot ser ut som det er bomba!! Trøster meg med at det trolig blir bedre på nyåret når vi er ferdige med prosjektene våre. 

Prosjekter er det nok av i dette huset, og nå, rett før jul har vi begitt oss ut på det største soverommet i huset. Snakker om bra planlegging...Men vi har bestemt oss for at vi skal bli ferdige, og da blir vi det. :) 
Når vi får soverommet "opp å gå" er det mange andre brikker rundt omkring i huset som faller naturlig på plass. Slik som mangel på oppbevaring av klær. 

Kan man egentlig få nok plass til klær og sko?... 

Legger ut et bilde av soverommet slik det så ut før: 

Soverommet har siden vi overtok huset, tilhørt guttungen i huset, og det har vært et glemt kapittel. Noe som gjenspeiles på disse bildene, rommet var helt tragisk rett og slett! Guttungen har nå flyttet på et ny-oppusset og kult ungdomsrom i sokkeletasjen, men dette er midlertidig. 

 Jada, det blir mye flytting frem og tilbake innad i boligen, men det blir bra til slutt.
Soverommet blir nå til oss voksne, og det skal bli herlig å få litt bedre plass!
I kveld har vi sparklet veggene og malt vinduet, i morgen blir det tapetsering.

Oppdatering følger....

Camilla

3 kommentarer:

  1. Velkommen som blogger du også!
    Helt enig med deg- det er gøy og inspirerende å surfe rundt på div. blogger på jakt etter nye ideer!

    SvarSlett
  2. Velkommen til Blogglandia Camilla :)
    Kjempegøy at du har laget deg en blogg....gikk bare å ventet på at du skulle gjøre det, hihi :)
    Har selvfølgelig lagt meg til som din første følger, og gleder meg til videre innlegg :)
    Stor klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Ps. Ser at telleren din teller uhemmet ;) Dvs at den ikke teller unike treff (1 gang pr "pc" i døgnet), men teller hver eneste gang du også er inne. Om du stiller den på "unike treff" så får du helt korrekte tall :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett